You wouldnt buy a skirt without asking your friends?!

I alla fall inte om man ska följa reglerna i filmen Mean Girls. Jaja, det är en jäkla fjollfilm, men ack så rolig den är! Elin och Ida satt nämligen uppkrupna i soffan och hade myskväll framför just den filmen igår. Och hur mycket jag (Elin) än dumförklarar den så ligger det en hel del sanning i den. Min blonda hårfärg kanske gör mig extra mottaglig för dumma fjolleriting. Men hur som helst så funderade jag på det idag när jag och Ida sprang på stan. Jag provade jeans, Ida fick komma och inspektera och peka ut vilket par jag skulle välja. Ida provade en cool topp och dilemmat var vilken storlek hon skulle ha den i, en som satt tajt eller en som satt lite slappare.. och hon frågar mig vilken hon ska ta. Jag köpte även väska och skor, och självfallet frågade jag min kära vän vad hon tyckte. Och med killar, same same, visst sjutton vill jag att mina vänner ska tycka om den jag träffar. Inte för att det är avgöranda, men det är som ett konstaterande, ja Elin du är inte knäpp.
Så ja kanske, You wouldnt buy a skirt without asking your friends?!

Jaja, jag förstår hur många dumpoäng jag har samlat på mig efter detta djupa inlägg, så ta mig med en nypa salt. Men girls around, who dont care.. Yeah right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0